saragoescanada.blogg.se

Livet som utbytesstudent i Fredericton, Kanada.

vardagen fortsätter

Kategori: Allmänt

Anledningen till brist på inlägg den senaste tiden är bristen på intressant innehåll.  Det är mest plugga, äta och sova som gäller. Har haft en midterm och tre inlämningar de senaste två veckorna och nu är det full fart med sista labben och plugg inför mina finals (som kommer alltför snabbt emot mig...). 
 
Försöker dock pigga upp tillvaron med lite små belöningar för att orka med. Förra helgen var Johans tjej Maja här så då blev det att kika lite hockey och en mycket, mycket trevlig utekväll på 20/20. I övrigt försöker jag peta in så mkt träning jag kan och orkar, nästan alltid dagens höjdpunkt :) 
Ikväll blir det pluggpaus i form av att kika volleyboll och i morgon väntar ett pass med fotboll och kondition samt middag på stan. Så, som ni ser så går jag (trots allt plugg) inte under helt...
 
Den här veckan har även bjussat på två oväntade höjdare! Gårdagens seger mot Skellefteå satt verkligen där sen skulle och jag kan som inte riktigt fatta att vi ligger 3a i tabellen! Nog för att det bara är tillfälligt,  men jag njuter medans jag kan :D 
Fick tillbaka rapporten jag skrivit tillsammans med Jan idag och SMACK!   A+  på den :D skönt att det får gå bra i nånting som har med skolan att göra. Syns som på resultaten vilken kurs som är mest intressant...
 
Glatt träningsgäng efter bodypumpen!
Ja. Det här är sant. 
Hej och välkommen till mitt första A!
Woodland creatures...
 
 

Kommentarer

  • Linnéa säger:

    hahaha woodland creatures... Men de hen skrivit på framsidan kan jag inte tyda... FÖRUTOM d stora A+!! Grattis =) Puss

    2013-11-26 | 13:28:45

Kommentera inlägget här: